Звіт
директора Козинського
навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-III ступенів-колегіум»
Радивилівської районної ради Рівненської області Соколик В.С.
про свою діяльність на посаді протягом 2010-2011
навчального року.
с. Козин12.06.2011
Шановні
присутні! Закінчився навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити
певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді
протягом 2010-2011 навчального року.
На цих загальних зборах ми керуємося Положенням про порядок звітування
директора Козинського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-III
ступенів-колегіум» перед трудовим колективом, представниками громадського самоврядування
школи, щодо своєї діяльності на посаді протягом навчального року.
Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я
керувалась Статутом закладу, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками
директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що
регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.
1. Загальна інформація про школу.
Козинський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа I-III
ступенів-колегіум» є колективною власністю Радивилівської районної ради Рівненської
області. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти Радивилівської
РДА, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в
експлуатацію 1978
року, земельна ділянка, яка належить школі має площу 6,5 га.
У 2010-2011 навчальному році працювало 47 педагогічних працівника та 23
працівники з
числа обслуговуючого персоналу. Навчання завершило 394 учні
у 20
класокомплектах, середня наповнюваність класів становить 20 учнів.
Перші класи школи здобували освіту на базі дитсадків «Колосочок».
2. Кадрове забезпечення.
У 2010-2011 навчальному році штатними працівниками Козинський
навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа I-III
ступенів-колегіум» був
забезпечений на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової
освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів (навіть обслуговуючого
персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості,
працездатність, інші характеристики. Час диктує все нові і нові вимоги до
вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою. 70 %
педагогів школи пройшли навчання інформаційним технологіям по програмі Іntel
«Навчання для майбутнього». Перспектива в освіті така, що вчитель, який не
володіє навичками роботи на комп’ютері та не використовує їх у своїй діяльності,
не буде відповідати освітнім вимогам, та не зможе ефективно забезпечувати
навчально-виховний процес з учнями. Адміністрація школи показує приклад усім
вчителям – не тільки директор, секретар, а й заступники, психолог непогано
володіють навичками роботи з оргтехнікою, яка розміщена у їх кабінетах та
використовується для адміністративної роботи. Далеко не кожна школа може
похвалитися таким оснащенням адміністрації.
Більша частина педколективу, а це 21 учитель має вищу кваліфікаційну категорію, 7 –
першу, 7 – другу та 14 – спеціаліст. 8 вчителів мають звання «старший вчитель», що говорить про значний досвід колективу.