Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 17.10.2018, 22:25


Меню сайту


Меню сайту
Висловіть своє ставлення до ЗНО
Всього відповідей: 135


Меню сайту


Меню сайту

Головна » 2016 » Лютий » 19 » Тиждень профорієнтації
Тиждень профорієнтації
10:51

Кожна людина прагне знайти середовище та професію, які допомогли б їй найповніше розкрити здібності та реалізувати свої інтереси, ціннісні орієнтації. Саме з вибором професії пов’язане майбутнє кожної людини. Вибір професії, яка подобається, веде до формування гармонійної особистості. Він повинен бути вільним, усвідомленим, самостійним. Професія – це певний вид трудової діяльності, який виникає в процесі суспільного розподілу праці і вимагає для його виконання певних здібностей. Правильність вибору професії полягає в знаходженні відповідності його психофізіологічних даних, схильностей та інтересів вимогам професії. Тому підготовка учнів до професійної діяльності, самореалізація особистості – одне з основних завдань школи.
Із метою сприяння професійному самовизначенню молоді, формуванню позитивного ставлення до професій, що користуються попитом на ринку праці, в нашій школі проводився Тиждень профорієнтації. В рамках тижня класними керівниками та працівниками психологічної служби були проведені заходи діагностичного, консультативного та корекційного характеру.
Соціальний педагог Гуцманюк Віта Вікторівна з випускниками провела диспут на тему «Професія і особисті якості людини» з метою усвідомленого вибору професії, відповідності обраній професії. З десятикласниками обговорили тенденції сьогодення на ринку праці та нові професії в Україні. Щоб усвідомлено зорієнтувати у виборі професії за допомогою різних методик складали разом з учнями портрет майбутньої професії. Використовувались такі діагностики як методика визначення мотивів вибору професії, визначення інтересів та схильностей (диференційно-діагностичний опитувальник «Я віддам перевагу»), визначення типу майбутньої професії (за методикою Є. Клімова) та визначення формули професії (за методикою М. Пряжнікова), за допомогою якої визначались привабливі для учнів цілі, предмети, засоби та умови праці.
У 9-их класах відбулося заняття «Сьогодні і завтра робітничих професій», яке допомогло учням визначитись з  подальшим навчанням у закладах освіти.
Учні третього класу взяли активну участь у профорієнтаційній грі «Світ професій». Третьокласники показали хорошу обізнаність зі світом професій, знають особливості професій своєї родини, можуть розказати про працю людей у сільській місцевості.
Практичний психолог Правник Марія Василівна, щоб дізнатися, якими пріоритетами керуються учні, обираючи свою майбутню спеціальність, провела анкетування, у якому брали участь учні 8-11 класів. За результатами анкетування можна сказати, що школярі усвідомлено враховують такі фактори, як:
-    бажання, цікавість, прагнення;
-    схильність, таланти, стан здоров’я;
-    ситуація на ринку праці.
Із шестикласниками  класний керівник  Савчук В.Г. провів виховний захід з елементами тренінгу «Ким я мрію стати», учні розв’язували завдання, грали в ігри,  малювали професії своїх батьків . На диспуті «Чи є професії найважливіші» учні 9Б класу вели дискусію про нові сучасні професії їх місце на ринку праці. Класні керівники початкових класів провели години спілкування «Професії моїх батьків»,  «Моє улюблене заняття».
Профорієнтаційне тестування – це лише підказка, що має допомогти людині зорієнтуватися у великому різноманітті професій. Головне, щоб цей вибір осмислений і базувався на трьох принципах – «хочу», «можу», «треба». Адже, кінцева мета профорієнтаційної роботи – свідомий вибір професії.

 

Переглядів: 279 | Додав: fizichka | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Календар
«  Лютий 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29
Фотоальбом

Copyright MyCorp © 2018