Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 18.10.2018, 14:29


Меню сайту


Меню сайту
Висловіть своє ставлення до ЗНО
Всього відповідей: 135


Меню сайту


Меню сайту

Головна » 2014 » Лютий » 26 » Майстер-клас Мулик Р.Д. – творча знахідка для молодих учителів історії та права.
Майстер-клас Мулик Р.Д. – творча знахідка для молодих учителів історії та права.
16:03
Джерелами, що живлять педагогічну творчість, є педагогічний досвід. Він виростає з-поміж маси позитивного. В.Сухомлинський зазначав: «Суть керівництва сучасною школою полягає в тому, щоб у найважчій справі на очах учителів створювався, визрівав і стверджувався кращий досвід, який втілював би в собі передові педагогічні ідеї».
Цікаві творчі знахідки вчителів є в будь-якому педагогічному колективі. Завдання адміністрації полягає у вмінні виявити їх. Відвідуючи уроки, вивчаючи професійну майстерність Мулик Ріти Дмитрівни, були помічені зерна творчості – самостійна робота як засіб розвитку творчого мислення на уроках історії. Вчасно надана допомога, підтримка – і ці зерна проросли. Ще з жовтня 2006 року по грудень 2009 року вивчено досвід роботи з даної теми, потім запропоновано для вивчення відділом освіти. І тепер ми бачимо результати.
25 лютого 2014 року Мулик Ріта Дмитрівна провела майстер-клас для молодих спеціалістів – вчителів історії та правознавства району. Найперше методист Польова Ірина Петрівна розповіла про вивчення досвіду Мулик Р.Д. в районі, про актуальність самостійної роботи на уроці, яка є одним із перевірених засобів підготовки школярів до життя, до практичної та творчої діяльності, запорукою свідомого засвоєння навчального матеріалу, для розвитку критичного мислення.
Присутнім була надана можливість ознайомитися із презентацією педагогічного досвіду вчителя, системою уроків з теми «Формування ключових компетентностей учнів у процесі вивчення історії через самостійну діяльність на уроці», основними прийомами роботи, учнівськими презентаціями.
Відомо, що навички і вміння самостійної роботи в учнів формуються не самі по собі, а в результаті спеціально організованих вправ, що органічно включаються в навчальний процес. І це зуміла продемонструвати Мулик Р.Д. під час практичної частини заняття, де учнями були педагоги. Проведено самопрезентацію, створено асоціативний ряд із висловом самостійна робота, а далі – цікава гра «Історичне лото». Мабуть, нелегко вчителю бути в ролі учня, бо треба відповідати, дискутувати, приймати правильне рішення. А головне – мати знання і вміти їх застосовувати на практиці: при складанні таблиці, самонавчанні, лабораторно-дослідницькій роботі. Змістовно також  проведено інтерактивну вправу «займи позицію»: робота із висловами відомих учених про навчальний процес та самостійну роботу. Свої напрацювання учні-вчителі демонстрували на «лісовій галявині».
Велике значення у формуванні самостійної роботи на уроці має висока майстерність учителя, його керівництво активною пізнавальною діяльністю школяра, логіка педагогічного процесу, створення проблемної ситуації, правильна і раціональна організація видів самостійної роботи, пов’язаної з подоланням учнями певних труднощів і підведення підсумків виконання і об’єктивна оцінка роботи. Все це зуміла показати Мулик Р.Д.  при проведенні майстер-класу. Педагог - високий професіонал, фахівець своєї справи,  працює з натхненням, має творчих учнів, тому праця  не пропаде марно. Ми бажаємо успіхів, досягнення вершин досконалості, творчих злетів при хорошому здоров’ї.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Смолярчук Г.С.

Переглядів: 712 | Додав: fizichka | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Календар
«  Лютий 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728
Фотоальбом

Copyright MyCorp © 2018