Ось і настало довгождане літо. Це – щаслива і весела пора для дітвори. Із тридцятого травня 2016 року в закладі працює мовний табір, який сприяє практичному застосуванню знань із англійської та німецької мов, отримані протягом навчального року, у різних формах діяльності: ігровій, проектній, концертній, екскурсійній. Тематичними напрямками роботи були: історичний, країнознавчий, спортивно-туристичний, інтелектуально-пізнавальний, театрально-драматичний, здорового способу життя, екологічний, національно-патріотичний. Щоденно проводилася ранкова зарядка іноземними мовами, та згідно з планом: спортивні фестивалі, квести, екскурсії, вікторини, турніри знавців іноземних мов, флеш-моби «Я люблю Україну». Корисною для учнів є інформація про традиції та звичаї Великої Британії, Німеччини, перегляд відеороликів про визначні місця, а також цікаві екскурсії в музей села та школи. Повторивши лексику про світ професії, школярам цікаво було відвідати підприємства села, поспілкуватися, а потім організувати рольові ігри іноземними мовами. Розігрування ролей допомагає дітям розвинути мовні компетенції, уяву та креативність. Надзвичайно цінною частиною навчального процесу є пісні, вивчивши їх, було організовано конкурс на кращу пісню та дискотеку. У День довкілля учням організовано екскурсію в природу. Значна увага в мовному таборі приділяється і спорту: ранкова зарядка, спортивні змагання та створення розповідей про улюблений вид спорту. Цікавим також є створення проектів на різноманітну тематику, де учні розвивають усі чотири мовленнєві вміння (говоріння, читання, слухання та письмо). А з яким захопленням розв’язують кросворди, ребуси, займаються цікавою граматикою, здійснюють перегляд казок англійською та німецькою мовами, малюють на асфальті.
У ході роботи табору школярі працювали над вивченням нових лексичних одиниць, поповненням словникового запасу, введенням нових слів у речення, вчилися запитувати і давати необхідні відповіді.

Щоб зацікавити дітей, підібраний такий тематичний напрямок: «Я. Моя сім’я і друзі», «Світ навколо мене», «Їжа та напої», «Спорт», «Природа. Погода», «Види транспорту. Подорожування»,»Звичаї та традиції народів». У ході роботи з учнями використані такі методичні матеріали: аудіо матеріали «Спілкуємося англійською», проекти, кросворди, відеоматеріали, вікторини, цікава граматика, стінгазети, малюнки, ігри, кінозал іноземними мовами, флеш-моби.
Діти привчалися активно застосовувати англійську та німецьку мову в розмові. Учні працювали в групах, парах. Проводилися змагання між загонами. Школярі були відкриті для спілкування і для вивчення чогось нового та цікавого.
Т.Іващук
Більше світлин у Фотоальбомі |