Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 17.08.2017, 14:50







Меню сайту


Опитування
Висловіть своє ставлення до ЗНО
Всього відповідей: 124


Чат


Погода
Козин 

Сторінка заступника директора з виховної роботи

„Знання без виховання - меч у руках божевільного", - цей висновок Д.Менделєєва не новий. До нього давно дійшли мислителі всіх епох і народів. Ще Платон зауважив: „освічена, але погано вихована людина страшніша за будь - якого звіра". Нині подібні висновки повторюють усе частіше, бо справа набула гранично загрозливого характеру.

Оскільки виховання в наш час цілком зосереджене в школі ( також і в сім'ї , про вона все більше втрачає свою виховну функцію і може знову повернути її собі в потрібному обсязі та якості лише за допомогою школи та суспільства), саме на школу, на вчителя лягає головний тягар відповідальності за подальшу долю людства.

Ця нова глобальна історична місія вчителя зумовлена попереднім ходом історичного розвитку, який і вивів його на п'єдестал головного героя, діяча сьогодення та майбуття.

Виховна система школи - це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання. Вся виховна робота в колегіумі організовувалася включаючи ряд етапів:

-         вивчення відносин, інтересів і потреб дітей;

-         організація спільних форм дозвілля;

-         взаємодія з батьками, взаємодія класів, гуртків;

-         зустрічі з цікавими людьми;

-         психологічне консультування батьків;

-         робота органів самоврядування.

При плануванні виховної роботи використовувались нормативні документи та методичні поради. Планування базується на програмі національного виховання.

Головним елементом у системі шкільного виховання є методоб'єднання класних керівників. На об'єднанні розглядались такі питання:

-         векторне моделювання виховного процесу;

-         шляхи та засоби формування загальнолюдських цінностей;

-         організація виховного процесу на основі творчості.

У Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», у Національній доктрині розвитку освіти підкреслюється, що головною метою сучасної школи є допомога учнівській молоді у їх життєвому самовизначенні, самореалізації, життєтворчості згідно з національними цінностям та в контексті ідеї інтеграцій української держави у Європейський простір. Пріоритетним завданням діяльності педагогів визначено розвиток активної, творчої особистості, здатної виконувати масштабні завдання, які забезпечують поступ нації.

Виховання – процес залучення особистості до засвоєння вироблених людством цінностей, створення сприятливих умов для реалізації нею свого природного потенціалу та творчого ставлення до життя, спрямований на утвердження суспільно значущих норм і правил поведінки особистості. А вихованець – суб’єкт виховного процесу, який свідомо засвоює морально-духовні цінності, на їх основі плекає власні особисті надбання, приймає самостійні рішення, покладає на себе відповідальність здійснює свідомий життєвий вибір.

Система виховної роботи школи направлена на:

·       оволодіння вихованцями знаннями, вміннями, навичками і технологіями формування та розвитку життєвої компетентності в найголовніших сферах людського життя;

·       залучення молоді до безпосередньої участі у формуванні та реалізації програм, що стосуються суспільства взагалі й молоді зокрема;

·       реалізацію творчого потенціалу молоді в інтересах її становлення та самореалізації, формуванню морально-правової культури, здорового способу життя, профілактики негативних явищ у молодіжному середовищі;

·       підтримку молодіжних громадських організацій, розвитку різноманітних форм учнівського самоврядування, поглибленню молодіжних контактів;

·        розвиток в учнівської молоді умінь розробляти та реалізувати соціальне значущі проекти, створенню умов для самореалізації в суспільне значущій діяльності;

·       залучення юнаків і дівчат до активної участі в державотворчих процесах України;

·       розробку, апробацію та впровадження в практику роботи нових методик, зорієнтованих не на консервативне відтворення традиційних дії й поведінки, а на передбачення творчої участі кожного вихованця у формуванні життєвої компетентності;

 

Форма входу
Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Годинник
Фотоальбом
Друзі сайту
Державна бібліотека України для юнацтва





















Copyright MyCorp © 2017